Pakume täielikku digiallkirjastamise infrastruktuuri

Meie pakutavad API-lahendused on täies mahus ühilduvad teie olemasolevate süsteemidega. Me oleme Sinu jaoks kõik valmis teinud.

isign

Digiallkirja teenus, mis töötab

Ükskõik, kas arendad dokumendihaldussüsteemi, iseteenindusportaali või mõnda muud e-teenust – meil on sulle vajalik toode mõistliku integratsioonikuluga.

code

ISIGN API lahendused ja Gateway

ISIGN pakub lihtsaid RESTful API lahendusi dokumentide allkirjastamiseks, valideerimiseks, arhiveerimiseks ja kasutajate tuvastamiseks. ISIGN Gateway on sinu süsteemile lisatav dokumentide digiallkirjastamise rakendus.

code

Vastab eIDAS määrusele

ISIGN lahendus on arendatud kõiki eIDAS määruse nõudeid arvestades. Meie lahendus töötab EL-i liikmesriikide digitaalsete sertifikaatidega.

Riigid, mille sertifikaadid on toetatud

ISIGN toetab täielikult Eesti, Soome, Läti, Leedu, Belgia, Islandi, Portugali ja Hispaania poolt välja antud digitaalseid identiteete. Lisandumas on veel riike.

Mobiili-ID on toetatud

ISIGN võimaldab isikutuvastuseks, kasutajate autentimiseks ja digitaalallkirjastamiseks kasutada Mobiil-ID-d. Praegu toetame allolevaid teenusepakkujaid. Peatselt lisandub neid veel.

  • Telia
  • Elisa
  • TELE2
  • Bitė
  • Auðkenni

Smart-ID

Smart-ID on järgmise generatsiooni digitaalse identiteedi lahendus. See võetakse laialdaselt kasutusele näiteks online-panganduses Balti riikides. Smart-ID töötab kõikide nutitelefonide ja tahvelarvutitega, kusjuures see ei vaja spetsiaalset SIM-kaarti. ISIGN võimaldab kasutada Smart-ID-d dokumentide allkirjastamiseks ja isiku identifitseerimiseks. Loe rohkem.

  • Smart-ID

Eesti e-residentsus

E-residentidele väljastatud kaardiga saab allkirjastada dokumente ning end usaldusväärselt identifitseerida. ISIGN võimaldab sul luua e-residentidele turvalisi ja mugavaid e-teenuseid.
Selle kohta saad rohkem lugeda siit.

  • Eesti e-residentsus

Sertifitseeritud ja täielikult kindlustatud

Meie teenused on sertifitseeritud ISO/IEC 27001 standardiga, mis hõlmab digiallkirjastamise ja digitaalse isikutuvastuse teenuseid ning kohandatud tarkvara arendust, tarnet ja osutamist. Lisaks oleme kindlustatud ametialase vastutuskindlustuse, privaatsuse rikkumise ja küberrünnakute vastu kuni ühe miljoni euro ulatuses. Selle kohta saad rohkem lugeda siit.

  • Bureau Veritas
  • lloyds

Teenuse kättesaadavus ja teenustaseme leping

99.95% igakuine kättesaadavus garanteeritud. Statistikaga saad tutvuda siin.

Koostööpartnerid

Meie koostööpartneritel on mitmekülgne teadmistebaas ja kogemus ISIGN digiallkirjastamise infrastruktuuriga ning nad pakuvad sulle vajadusel abi nii arendusel kui meie toodete integreerimisel sinu süsteemi.

E-Digiallkirjastamise veebiteenused

ISIGN võimaldab igasugusele rakendusele lihtsalt lisada digitaalse allkirjastamise funktsionaalsuse. ISIGN pakub RESTful API lahendust dokumentide allkirjastamiseks, arhiveerimiseks, ajatemplite lisamiseks ning digiallkirjade valideerimiseks.


Omadused

Saad meie digiallkirjastamise funktsionaalsuse kergesti enda olemasolevasse süsteemi implementeerida.

Toetatud dokumendiformaadid

ISIGN toetab rahvusvahelisi dokumendivorminguid - PDF dokumente ja ASiC konteinereid. Loomulikult toetame ka Eestis, Lätis ja Leedus kasutatavaid failivorminguid BDOC, DigiDoc, EDOC, ADOC, PDF-LT.

Mobiili-ID-ga allkirjastamine

ISIGN toetab Mobiili-ID abil dokumentide digitaalset allkirjastamist, isikutuvastust ja kasutajate autentimist.

Digiallkirjade klassid

ISIGN toetab kvalifitseeritud e-allkirju (Qualified Electronic Signatures - QES), täiustatud e-allkirju kvalifitseeritud sertifikaatidega (Advanced Electronic Signature with Qualified Certificates - AdES/QC) ja täiustatud e-allkirju (advanced electronic signature - AdES). ISIGN teeb koostööd kõigi kvalifitseeritud sertifikaatide väljaandjatega, kes on nimetatud EL usaldusteenuste pakkujate nimekirjas.

Kiipkaardiga allkirjastamine

Meie teenus võimaldab digiallkirjastamiseks kasutada ka krüpteeritud USB tokenit või kiipkaarti. ISIGN lahendus töötab veebilehitsejatega Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer ja Safari nii Windowsi, macOSi kui Linuxiga.

Kvalifitseeritud ajatemplid

ISIGN pakub võimalust allkirjastamisel kasutada kvalifitseeritud ajatempleid, mis kaitsevad dokumenti võltsimise ja allkirjade lisamise kuupäevade muutmise eest.

Mass-allkirjastamine

Mass-allkirjastamine võimaldab sul korraga allkirjastada mitu dokumenti. Nii saad säästa oma väärtuslikku aega.

Dokumendi valideerimine

Dokumendi valideerimine võimaldab kontrollida dokumendi kehtivust. Kontrollitakse, kas dokumendile lisatud allkiri vastab esitatud standarditele, kas kasutatud sertifikaat oli allkirjastamise hetkel ja on praegu valiidne ja paljut muud, mis on oluline hindamaks dokumendile lisatud allkirjade ja seeläbi dokumendi enda kehtivust.

Pikaajaline säilitamine

ISIGN tagab kvalifitseeritud e-allkirja ning e-Templi usaldusväärsuse ka aja möödumisel.

e-Templi kasutamine

ISIGN toetab e-Templite kasutamist tagamaks dokumendi päritolu ja terviklikkuse.

Räsi allkirjastamine

Räsi allkirjastamine võimaldab allkirjastada andmeid kliendi infrastruktuurist lahkumata.
code

Integratsioonidokumentatsioon

Oleme loonud sinu arendusmeeskonna või integratsiooniteenuse pakkuja töö lihtsustamiseks API dokumentatsiooni. Tänu sellele läheb ISIGN lahenduse integreerimine olemasolevasse süsteemi kergelt ja sujuvalt.

cloud

Koostööpartnerid

Meie koostööpartneritel on mitmekülgne teadmistebaas ja kogemus ISIGN digiallkirjastamise infrastruktuuriga ning nad pakuvad sulle vajadusel abi nii arendusel kui meie toodete integreerimisel sinu süsteemi.

isign

Soovid rohkem infot?

Tere! Mina olen Gintas ja ma vastan kõigile sinu küsimustele ISIGN-i ning digiallkirjastamise kohta. Võta minuga ühendust!

Gintas Balčiūnas

+370 521 41420

gb@isign.io

Digitaalne isikutuvastus veebiteenustes

ISIGN API abil võimaldad kasutajatel end Mobiili-ID, ID-kaardi või muu digitaalse isikutunnistusega tuvastada ja autentida. Isikutuvastus põhineb valitsusasutuste poolt heakskiidetud ja väljaantud digitaalsetel identiteetidel.

Laienda oma kliendibaasi virtuaalselt

ISIGN võimaldab ettevõtetel tuvastada isikusamasus digitaalselt. Näiteks finantssektorile on see vastavalt Euroopa Liidu seadusandlusele ainus võimalus teenust virtuaalselt pakkuda.

Identifitseerimine ja autentimine

Kasutades salasõnade asemel digitaalset identiteeti, saavad sinu kliendid siseneda turvaliselt iseteenindusportaalidesse ja teistesse süsteemidesse. Digitaalse autentimise funktsionaalsuse kasutamine vähendab küberkuritegude ja pettuste hulka.
code

Integratsioonidokumentatsioon

Oleme loonud sinu arendusmeeskonna või integratsiooniteenuse pakkuja töö lihtsustamiseks API dokumentatsiooni. Tänu sellele läheb ISIGN lahenduse integreerimine olemasolevasse süsteemi kergelt ja sujuvalt.

cloud

Koostööpartnerid

Meie koostööpartneritel on mitmekülgne teadmistebaas ja kogemus ISIGN digiallkirjastamise infrastruktuuriga ning nad pakuvad sulle vajadusel abi nii arendusel kui meie toodete integreerimisel sinu süsteemi.

isign

Soovid rohkem infot?

Tere, mina olen Gintas ja ma vastan kõigile sinu küsimustele ISIGN-i kohta. Võta minuga ühendust.

Gintas Balčiūnas

+370 521 41420

gb@isign.io

ISIGN Gateway

See täisfunktsionaalne dokumentide digitaalse allkirjastamise veebirakendus sobib sinu olemasolevasse süsteemi.

Ühilduvus

ISIGN Gateway töötab sisseehitatud dokumendi allkirjastamise aplikatsioonina sinu olemasolevas süsteemis. Gateway-d saab kasutada modaalaknas või iFrame elemendina.

Kohandatud kasutajaliides

Gateway kasutajaliidese CSS-i saab hõlpsasti kohandada. Veelgi enam, Gateway kohandamiseks saad kasutada ka Javascripti võimalusi.

Omadused

Kõik, mida sa dokumentide digitaalseks allkirjastamiseks oma olemasolevates süsteemides vajad.

Kõik dokumentide formaadid

Gateway toetab kõigi enamlevinud digitaalselt allkirjastatud dokumendiformaatide (PDF, ASiC, BDoc, EDoc, DigiDoc, ADoc, jne) allkirjastamist ja valideerimist.

Mobiili-ID ja ID-kaardid

Gateway toetab dokumentide allkirjastamist nii Mobiili-ID ja ID-kaardi kui USB tokenite ja PKI-põhiste kiipkaartidega.

Dokumentide valideerimine

Gateway näitab, kas dokument ja sellele lisatud allkirjad vastavad rahvusvahelistele nõuetele. Samuti saab Gateway abil koostada dokumendi digiallkirjade kinnituslehe.

Dokumentide vaatamine

Gateway võimaldab dokumente enne allkirjastamist avada ja nende sisuga tutvuda. Avada ja vaadata saab ka juba allkirjastatud dokumente.

Mitme dokumendi korraga allkirjastamine

Mitme dokumendi korraga allkirjastamine võimaldab allkirjastamise protsessi veelgi kiiremaks muuta. Tänu sellele saad ühe PIN-koodi sisestamisega anda allkirja mitmele dokumendile korraga.

Tööprotsesside paindlikkus

ISIGN Gateway abil saad kasutusele võtta keerukamaid tööprotsesse erinevate allkirjastamisega seotud töövoogude jaoks. Sul on võimalik määrata allkirjastamiste järjekord ja muuta allkirjastajate nimekirja juba käimasoleva allkirjade lisamise töövoo ajal.
code

Integratsioonidokumentatsioon

Oleme loonud sinu arendusmeeskonna või integratsiooniteenuse pakkuja töö lihtsustamiseks API dokumentatsiooni. Tänu sellele läheb ISIGN lahenduse integreerimine olemasolevasse süsteemi kergelt ja sujuvalt.

cloud

Koostööpartnerid

Meie koostööpartneritel on mitmekülgne teadmistebaas ja kogemus ISIGN digiallkirjastamise infrastruktuuriga ning nad pakuvad sulle vajadusel abi nii arendusel kui meie toodete integreerimisel sinu süsteemi.

isign

Soovid rohkem infot?

Tere, mina olen Gintas ja ma vastan sinu küsimustele ISIGN-i kohta. Võta minuga ühendust.

Gintas Balčiūnas

+370 521 41420

gb@isign.io

Infoturve ja teenuste osutamine


Infoturve

Meie teenused, äritegevus, sisemised süsteemid ning arendus- ja tugiprotsessid vastavad ISO/IEC 27001 (Infoturbe halduse) standardile spetsialiseeritud digiallkirjastamise ja digitaalse isikutuvastuse teenuste ja kohandatud tarkvara arendusele, tarnele ja osutamisele.

Bureau Veritas

Riskianalüüs

Viime riskianalüüse läbi igas kvartalis Open Threat Taxonomy metoodikaga, mille on välja töötanud NATO, valitsusasutused, pangad ja teised finantsasutused SANS Instituudi ja mitmete teiste asutuste koostöös. See hõlmab valdkonna ohtude aruandeid, OWASP, WASC ja NIST SP 800-30 soovitusi.

Intsidendihaldus

Meie küberintsidentidele spetsialiseerunud operatiivmeeskond järgib väljatöötatud protseduure ja juhiseid intsidentide lahendamisel ja taastamisprotseduuride läbiviimisel. Lisaks intsidente ennetavale tegevusele on rakendatud ka automaatne haavatavuste hindamine (vastavalt CVSS-le).

Küberintsidentide lahendamisega tegeleva meeskonna kontaktid

Vajadusel võite pöörduda meie CIRT-meeskonna poole e-posti teel cirt@digidoc.ee. Võite oma kirja krüpteerida kasutades PGP võtit: 1248 9CFE B7DB 036D F7BD B395 D835 866D 4DE5 A490.

Infrastruktuuri pakkuja

Kasutame Amazon Web Services Cloud infrastruktuuri, mis paikneb kahes EL-i piirkonnas. Meie teenusepakkuja on sertifitseeritud ISO 27001, ISO 27017, ISO 27018 standarditega. Selle kohta saad rohkem infot siit. Teenuse tagamise garanteerimiseks oleme välja töötanud taasteplaani.

Auditite läbiviimine

Pärast konfidentsiaalsuslepingu allkirjastamist võimaldame vajadusel kohapealse auditi läbiviimist.

Bug Bounty programm
Ühinesime Bug Bounty programmiga ja maksime juba esimesed tasud 2016. aasta juunis. Registreeru meie Bug Bounty programmiga siin.

lloyds

Täielikult kindlustatud
ISIGN on kindlustatud ametialase vastutuskindlustuse, privaatsuse rikkumise ja küberrünnete vastu kuni 1 miljoni euro ulatuses.

vdai

Andmekaitse
"Estina", Ltd on registreeritud Leedu andmekaitse inspektsioonis ID numbriga P5693.

Teenuse taastamine ja talituspidevus


Andmete terviklikkus

Andmete terviklikkus on tagatud andmete peegeldamisega kahte asukohta. Kriisisituatsioonis taastame andmed ja andmete terviklikkuse tagavarakoopiatelt automatiseeritud protseduuride käigus 1 tunni jooksul.

Konfidentsiaalsus

Sinu üleslaaditud dokument salvestatakse üksnes allkirja lisamise hetkeks. Kui dokument on allkirjastatud, tagastatakse see koheselt teenuse kliendile ning kustutatakse meie süsteemist.

Ühenduse turvalisus

Kogu andmevahetus viiakse läbi krüpteeritud TLS ja VPN ühenduste. Samuti on vajadusel võimalik PKI krüpteerimine.

DDOS ründed

Teenusepakkuja tugineb Amazon Web Services DDOS rünnete tõrjumise võimekusele.

Teenuse kättesaadavus
99,95% kuus

Maksimaalne lubatud andmekadu andmete taastamisel (RPO)
1 tund

Maksimaalne lubatud aeg süsteemi taastamiseks (RTO)
2 tundi

Maksimaalne lubatud taastamisaeg (MTPOD)
4 tundi

isign

Ava oma e-teenused e-residentidele!

Esimese riigina maailmas pakub Eesti e-residentsust ehk digitaalset isikutunnistust nendele inimestele, kes alaliselt Eestis ei ela ega ole Eesti kodanikud. E-residentsus võimaldab sõltumata asukohast turvaliselt ja kiiresti oma isikut digitaalselt tuvastada ja teostada mugavalt digitaalset asjaajamist. E-residentidele väljastatud digi-ID on ID-kaardiga sarnane kiipkaart, mida saab kasutada dokumentide allkirjastamiseks, verifitseerimiseks, krüpteerimiseks ja turvaliseks isikutuvastamiseks.

API e-residentide jaoks.

ISIGN API abil saad anda e-residentidele ligipääsu kõikidele oma digitaalsetele teenustele.

API dokumentide allkirjastamiseks

ISIGN teeb dokumentide allkirjastamise sinu süsteemis e-residentidele lihtsaks.

Isikutuvastamise API

Tuvasta e-residendi isikusamasus ja autendi kasutaja iseteenindusportaalides ja teistes infosüsteemides.

Dokumentide valideerimise API

ISIGN pakub lihtsat API lahendust dokumentide allkirjade autentsuse kontrollimiseks.

Gateway lahendus dokumentide allkirjastamiseks

Võta dokumentide digitaalse allkirjastamise täisfunktsionaalne veebirakendus kohe enda süsteemides kasutusele.
code

Ühilduvus

Kõik meie tooted ja teenused toetavad e-residentide kiipkaarte. API dokumentatsiooni ja infot meie toodete kohta leiad järgmistelt linkidelt.

cloud

Koostööpartnerid

Meie koostööpartneritel on mitmekülgne teadmistebaas ja kogemus ISIGN digiallkirjastamise infrastruktuuriga ning nad pakuvad sulle vajadusel abi nii arendusel kui meie toodete integreerimisel sinu süsteemi.

isign

Soovid rohkem infot?

Tere, mina olen Gintas ja ma vastan sinu küsimustele ISIGN-i kohta. Võta minuga ühendust.

Gintas Balčiūnas

+370 521 41420

gb@isign.io

isign

Lisa Smart-ID oma e-teenustele

Smart-ID on uue põlvkonna elektrooniline identiteet. See on loodud töötama nutiseadmetes olles samal ajal mugav ja turvaline. Suuremad finantsasutused Balti riikides kasutavad Smart-ID lahendust oma e-teenustes.

Smart-ID rakendused

Kõik ISIGN tooted ja teenused toetavad Smart-ID kasutamist.

Dokumentide allkirjastamise rakendus

ISIGN võimaldab anda Smart-ID abil eIDAS määruses esitatud nõuetele vastavaid kvalifitseeritud allkirju, mida tunnustavad kõik Euroopa Liidu liikmesriigid.

Identifitseerimise ja audentimise rakendus

ISIGN pakub võimalust kasutada Smart-ID lahendust kasutajate identifitseerimiseks ja audentimiseks.
Rohkem infot

Rohkem infot

Smart-ID kohta leiab rohkem infot siit.

  • App Store
  • Google Play
Smart-ID sinu e-teenuses

Smart-ID sinu e-teenuses

Võta meiega ühendust, kui soovid enda e-teenustele lisada Smart-ID toe.